Дорогие читатели! Представляем вашему вниманию четвертый номер «Логистики» за 2024 год. На его страницах мы подводим итоги выставки TransRussia | SkladTech 2024, состоявшейся с 19 по 21 марта в «Крокус Экспо». Организаторы и гости мероприятия утверждают, что выставка год от годы бъет новые рекорды по посещаемости и совершенствует свою деловую программу.
С 28 по 31 мая в МВЦ «Крокус Экспо» состоится главная премьера логистической отрасли – международная выставка логистики, транспорта, складской техники и оборудования Logistika Expo (Павильон № 1, залы 1 и 4). Выставка пройдет на одной площадке с такими лидерами отрасли, как выставка строительной техники и технологий СТТ Expo, выставка коммерческой техники и технологий СOMvex, выставка запчастей, послепродажного обслуживания и сервиса СТО Expo.
Дорогие читатели! Представляем вашему вниманию третий номер за 2024 год. В преддверии выставки TransRussia мы постарались сделать его максимально полезным и содержательным.
Revenue of $3.0 billion, up 5% (7% local currency)
Fee Revenue of $1.9 billion, up 5% (7% local currency)
GAAP EPS of $0.38, up 58%; Adjusted EPS of $0.43, up 19%
Los Angeles, CA – April 27, 2017
CBRE Group, Inc. (NYSE:CBG) today reported strong financial results for the first quarter ended March 31, 2017.
“We have been keenly focused for some time on a strategy to make CBRE a more balanced and capable enterprise that produces highly differentiated outcomes for our clients,” said Bob Sulentic, CBRE’s president and chief executive officer. “In support of this strategy, we have made targeted organic investments and acquisitions aimed at bolstering our talent base, service offering and operating platform. These investments have allowed us to significantly improve our ability to provide integrated solutions to our clients around the world as well as our digital and consultative capabilities. All of this has positioned us to better satisfy our clients and take market share.
This was clearly evident in our first quarter results, with excellent top- and bottom-line organic growth across our regional services businesses globally. This growth came against a backdrop of lower sales market volumes in many parts of the world. Our earnings were further enhanced by the steps we took in late 2015 and 2016 to calibrate our costs while also investing in our strategy.”
First-Quarter 2017 Results